tisdag7/10


jaja gamal bild sen sjuan ;p
hahah,
kul att jag just nu sitter med min underbara fysik bok och har atom och kärnfysikprov imorn! (:
kan inte bli bättre va?
iallafall började dagen med sovmorgon och även fast vi hade världens tid på oss kom jag och marre försent på nått jävla vänster:p
första lektionen var iallafall svenska.
och vi har då också svenskaprov nu på torsdag, kul med två prov på raken!
efter det hade vi so, och syon? haha studie och yrkes vägledare sak, kom och pratade om gymnasival och shit ;p
så rätt slapp lektion som vi sedan också hade en timmes lunch, riktigt skönt.
sista lektionen var matte, och sen hade vi möte om skogsmullen vi ska ut på..
blir nästa helg och jag hoppas som inuta bomben att vi inte behöver följa med haha!
har verkligen ingen lust med det.
nu i eftermidag/kväll blir det väl mest plugga
usch, såna här dagar vill man helst bara dö på haha
men jag överlever väl, har vart värre!
nu som sagt måste jag verkligen plugga, nån som kan nånting om alfa och beta-strålning?
ciao
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0