tisdag21/10

ååååååååh jag är så glad just nu.
ingen speciell anledning precis.. eller nja kanske! (;
min kväll bestog av att träffa min älskade tove!
-så där har vi en av anledningarna till lyckan (; hihihi!
har verkligen saknat våra pratstunder
så vi tog en sväng till sporthallen och kollade där ett tag.
innan vi gick hemåt mig och kollade andra avenyn och lite. (:
annars har min dag beståt(stavning?;o) av skolan som vanligt
sovmorgon däremot till halv tio som aldrig sitter fel!
hitler flmen fortsatte på son.. hahaha
tror nog aldrig lars har vart så här generös mot oss och låtit oss se så här mycket film ;o
nu snart ska jag sova och det ska bli jävligt skönt vill jag lova.


mjo som bilden visar är det så att jag saknar sommaren sjukt mycket
det är då jag och marre som hoppar i hennes pool ;p hahaha!
kom på ett minne när jag såg den här bilden
-från en dag i somras med bästa, jag marre pirre robin mattias tim (kanske nån mer?) sitter hemma hos marre i solen.
det var den dagen jag hade bränt mig på pontus avgasrör
så jag blötte mitt brännmärke hela tiden.. haha vilket kan inte skulle gjort aså,
gjorde förjävla ont sen!
iallafall så kommer pirre bakom mig och häller en hel vattenkanna,
(ni vet en sån där stor grön som man har och vattnar massor i trädgården med hahaha)
fylld med vatten, och häller rakt över mig
hahahaha
jo vi hade väldigt roligt i somras!
hejs
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: zanotie

naaw. gullig du är frida:D! <333 älskar dig.

2008-10-26 @ 11:20:49
URL: http://zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0