söndag26oktober




den regniga söndagen slutade rätt bra iallafall ! (:
marre ringde vid fem typ och vi åkte ner , fröst till hemköp
där vi köpte den nya marabou-gräddnougat, helt underbar!
och sedan vidare till sporthallen där vi träffade linn sofie och mattias (:
satt där till typ 6, då jag marre och linn åkte hem
sen under kvällen så åkte jag till marre och vi kollade på andra avenyn där
och efter det åkte vi ut och träffade oskar och frej, vilket var sjukt länge sen man träffade dom tillsammans! (:
så vi bestämde att vi skulle åka hem till frej
så där var vi resten av kvällen, kollade lite film och sånt
marre skulle även hem, och då skulle jag stjussa marre på frejs moppe, själv! ;o
haha och alla som förr trodde jag inte kunde köra moppe- JAG KAN DET!
senare skulle även jag hem, men då hämtade mamma mig ;p
trevligt kväll iallafall!
och idag får jag se vad det blir..
ciao!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0