söndag12/10

god morgon!
fick ett sms av linn vid kvart över 11.. haha och jag skulle ringa henne
morgonpigga människa!
ska snart dra mig ner till sporthallen i think och möta henne,
får se om vi sitter och glor där hela dagen? haha
eller hittar på något annat
nu hände det nått cp med min dator? jippi :D
gårdagen
spenderades mest hemma som sagt.. rätt skönt ändå det gick fort ;p haha
vid 8 drog jag och marre ner till hemköp och fixade lite godis.
resten av kvällen var vi ute haha ;p!
kul hade vi iallfall (:
träffade på linn en stund
och även oscar t, fredda och jalle :)
men nu tror jag att linn vill att jag ska skynda mig lite.. hihi
skriver säkert senare!
puss

bjuder på en heeelt ny bild ;p
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0