slow wind

tisdag
<3sovmorgon
skoldagen började med svenska, där vi fick reda på poäng delan av svenska provet
där jag fick 32 av 32 ;o herregud! :D
fortsatte sedan med so
där vi hade skriftligt förhör på första världskriget vilket jag inte alls har lyssnat ett skit på ;o?
efter det var det mat,
och sedan matte
efter det åkte jag hem
men sedan spenderades efter middagen med linn ute i det fina höstvädret med kameran ;p!
känns ändå lite mysigt med dom fina färgerna och så (;
på kvällen åkte jag och marre ner till sporthallen och kollade lite handboll,
där vi även träffade linn sofie mattias och lite folk :)
sen åkte jag hem, kollade andra avenyn
och mamma fick mig att låta henne förhöra mig på engelska, som vi har prov i på tors..
nu snart ska jag ta mig en snabb dusch
men först blir det lite bilder!
hejs


 

 



 jag älskar den här bilden!

sådär ja, nu är hela min blogg fylld av höst? haha ;p
puss påt!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

<3<3<3<3

2008-10-14 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0