saturdayyyy


haha jag vet jag har ingen bättre bild;p
bilden är gjort av mattias-
vi snackade en gång om att jag ville spola tillbaka tiden eller nått?
och bygga en tidsmaskin,
och så blev det här mattias paint underverk haha!:)
just nu har jag egenligen ingenting och skriva om?
jag har jätte tråkigt.. ska va med marre senare!
igår kväll kom marre till mig runt åtta, vi drog till gårn då en sväng
men det var inget kul där, träffade iallfall ida frida jenny och sanja, så det blev lite snack med dom
innan vi åkte hem till mig och myste med en film! (:
sen gick jag och la mig vid halv 3 kanske, då var jag sjukt trött men ändå inte, så jag typ hallucinerade haha!
riktigt läskigt :o
nu på torsdag också, tror jag det var
ska jag och linn på teater med gårn hahaha!  robin pirre och lite folk skulle visst också med (;
ung utan pung! haha ;p
visst heller inte så mycket så här dags en lördag när dom flesta inte är hemma,
och förlåt om det skulle dyka upp nått test då och då! haha jag har trååååååkigt
och förlåt igen om det här bara tråkar ut.. haha!
pusssss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0