onsdag15/10

kul att jag sitter här med mitt häfte om australien som ska va på pluggat tills imorn!
dagen har vart typ.. ett helvete
nae kanske inte såna hårda ord! haha men ogillande iallfall
på so:n kollade vi en film om hitlers liv, yesssssss
efter skolan gick jag ut och träffade min gamle vän mattias ett tag
tänk att det gått 12 år bubben (;
efter det gick jag hem, va skönt och få komma ut lite!
kolalde one tree hill
och resten av eftermiddagen, också förmodligen kvällen kommer spenderas hemma med plugg
fyfan det här dödar mig
längtar till helgen varje vecka, då det roliga händer ;d!
ska inte klaga mer här va?
jo jag vill klaga lite på att på fredag ska jag marre ole fia sara + lite mer folk från vår klass och från 9a
ut på skogsmulle..
anledningen till att jag och marre ville välja det var för att förra året
var robin pirre danne ogge och massor folk ute på det.
men vi var hemma och hade tråkigt,
då bestämde vi oss för att välja det nästa år
och nu sitter man här två dagar innan.. ingen av dom ska med.
marre och jag ska iallfall käka godis hela natten i vårat egna tvåmannatält!
sjuk efter det? mjo men gör mig inte så mycket just nu
får se om jag tar med mig kameran dit
nu ska jag spela sanning eller konka på msn (hahahaha) med tim! (:
ciao
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

men ni åkte ju med oss i alla fall :) !

2008-10-19 @ 11:06:51
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0