ny jacka


miiiiin nyyyaaaaaaaa jackaaaaaaa!!<3
haha ni kan ignorera att jag ser hur tjurig ut som helst på bilden ;p
idag vaknade jag 12.39, underbart!
så när jag vid sisodär fyra åkte till marre
var jag fortfarande lite halv seg och kände att det var morgon!
medans det började bli mörkt ute,  haha! ;p
iallafall så var vi båda på damp humör, och då kan det inte bli mycket roligare!
framåt 7 var jag tvungen att åka hem eftersom vi skulle få gäster. trevligt trevligt.
men vid halv tio eller nått, så åkte jag med marre ner till gårn en stund och träffade lite folk (:
men eftesom det stängde vid 11, så var det inte en så lång vistelse där, men kul var det iallfall!
kom hem sen igen
och nu ska jag sätta mig med chips och dipp uppe vid tvn, (:
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0