happpppy!

nästan hela gårdagen bestog av att bara vara hemma och sånt!
tråk men aja-också hela kvällen ungefär så skulle jag och pappa fixa med mitt virusskydd som hade gått ut.. haha
så genomsökning på hela datorn, som bara gjorde att datorn nu bara är dubbelt så seg ;o
iallfall så kom de rackarns knasbollarna ( ;) )- robin mattias oscar tim victor och tobias till mig på kvällen
mycket garv blev det .
och det blev ju inte bättre med min dator när tobbe "råkade" klivka upp alla, verkligen ALLA program jag har på hela datorn! ;o
hahaha, det tog ett tag kan jag lova
men nu är datorn rätt okej, 
haha ingen som bryr sig om min dator? nae ;p
idag ska jag åka in till stan och mysa med min bästa vän som är frisk! :D
ikväll ska vi (om jag får bestämma hehe..) på filmkvällen på gårn!
får se om marre hänker på det, får se annars hur det blir (:
förhoppningsvis händer det också nått roligt på fredag när det är halloween? ;p
jodå, det här lovet blev/blir nog bättre än vad jag trodde!
ciaaaao!


åååh sommar!
jag vet att bilden har synts här förut, men man blir ju så glad av den tycker jag :D
 
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0