godmorgon!

klockan är bara halv åtta,
och jag är klar ;o! :D
väntar just nu på marre som kommer om en kvart? haha
så tänkte jag kunde slänga in ett inlägg!
igår kväll skulle jag och marre hitta på nått roligt,
men vi drog ändå till gårn först och kollade om det var öppet..;p haha
men nej, så vi åkte vidare till sporthallen, där vi träffade emelie och linn som vi snackade med ett tag!
det var även p93-92s träning,
men sen gick vi ut en stund och gick, marre och jag
träffade pirre robin och vigge en lite stund,
annars hade vi bara vårt allmäna cp humör?:p hihi
idag då!
fredag är det och det känns hur skönt som helst!
ska till skolan om en liten stund och efter det, eller ikväll
ska jag va med marre (:
får se om det händer nått innan det? eller nått speciellt idag?
skriver senare :)
pussciao
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0