godmorgon!

vem ..
är i rummet med dig? ingen, jag sitter här själv ;p
fick du senast sms av? daniel
tänker du på just nu? haha vet inte? tim för att skrev just till mig (;
pratade du senast i telefon med? mattias
's hus var du i senast? om man inte räknar med mitt eget? hm, marres tror jag 
önskar du var med dig nu? jadu, ;p
är din favoritsläkting? haha?
i din skola går dig mest på nerverna? lars

vart ..
går du i skolan? lj-bro
är din mobiltelefon? på mitt bord brevid
är din mamma? i köket? eller nått (:
är din pappa? haha jag vet inte, ;o
sover du? i min säng helst
handlar du mest? olika, bik bok, gina..
fick du tag i tröjan du har på dig? den har jag sytt själv på slöjden ;p (sov t-shirt)
åkte du bil senast? hem från bion
i ditt rum är du? i min fotölj :p

vad ..
åt du senast? frukost,
drack du senast? oboy
är det för färg på dina byxor? har inga :p
är den närmaste saken som är blå? ett gosedjur :p
gillar du mest med skolan? alla kompisar
har du på fötterna? inget
är din favoritfärg? alla typ, förutom orange och gul
för film såg du senast? high school musical 3
hör du på just nu? T.I - no matter what :p

kan du ..
gå ner i spagat? hahah ohnej!
minst en låt av din idol? jo visst
koka kaffe själv? haha nej!
räkna ut 1+1 ? 3 ;D
sjunga? alla kan ju sjunga, men frågan är om det låter bra? ;p
gå till skolan med gummistövlar? haha nej
hålla hemligheter? ja!

har du någonsin ..
sovit i en annan säng? ja!
tyckt att din kusin är het? haha nee
sovit naken? jadå
kört över hastighetsgränser? sure (;
målat om ditt rum? aa
dansat framför en spegel? ja :D
fått hicka? aa
stulit pengar från en kompis? nej ;o
hoppat in i en bil med folk du just träffat? nej
varit i slagsmål? haha mitt och linns!
smugit ut ur ditt hus? ja
haft känslor för någon som inte kännt samma? det har säkert hänt
hånglat med en främlig? nej
saknat någon? ja. alldeles för mycket.

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0