freeeeedag10/10


jag och olivia i sjuan! snyggt
-
eller vad säger du ole ? (;
fredag!
äntligen
och skolan började med att vi fick tillbaka vårat fysik prov
gick mindre bra, men ändå förväntat haha, g blev det på det.
jävligt skönt ändå att det är över, jag är ju inte nästa nobelpristagare i fysik precis;p hahahah!
efter det hade vi so och blablabla, idrott sen
och gissa vad vi spelade?
yes innebandy
-sen iallfall efter skolan så följde jag med marre hem till ole!
vi hade det allmänt mysigt med mycket snack, skratt och en stund ute!
innan marres fader kom och hämtade oss runt halv sju
då åkte jag hem, åt lite osv..
på kvällen sen kom marre till mig och vi drog oss ut
tanken var att vi skulle ringa ogge och danne och hitta på nått,
men det visade sig sen att dom var på gårn,
haha, men ändå sen så bestog kvällen mest av att ha roligt med
marre pirre robin mattias frej danne adam och oscar
lite senare drog marre och jag hem till mig
och efter ett tag kom oscar danne och frej hit.
sedan drog dom typ 12,
rolig dag iallafall!
pusssssciao!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

åh vilken vacker bild :D

mysigt att vi kunde ses (L)

2008-10-11 @ 16:32:40
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: o.

åh vilken vacker bild :D

mysigt att vi kunde ses (L)

2008-10-11 @ 16:32:41
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0