-alla ställen vi borde ha sett


hahah ooooch jag bjuder :p
har just packat det sista till skogsmullen imorn..
det kommer bli så inte kuuuuuuuul..
men aja, positiv inställning? haha nja
skolan har jag vart i idag som vanligt då
det var segt och hände väl inget speciellt
engelska provet var sjukt svårt och det var grejer man inte hade pluggat till som kom med ;o
aja,
efter skolan åkte jag och marre till hemköp och köpte massor gott tills imorn
träffade även tim där ;p
efter det åkte jag hem kollade one tree hill, packade blabla..
vid sex åkte jag och linn ner till gårn, för att åka på teater!
med typ, vigge tobbe robin albin vickan sanna e john, och lite mer! :)
ung utan pung hette pjäsen, och var faktiskt rolig (;
handlade om tonårsfylla och sånt, ;p
fast med mycket humor
nu sitter jag och har ångest inför imorn
usch
längtar tills lördag kväll;p
pussss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0