dancing where the stars go blue

Update.
Igår kväll gick jag Marre och Linn ut, barnsliga som vi är, och hade snöbollskrig!
Vi kollade även p93s handbollsträning, och där ett tag träffade vi Pirre Vigge och Oscar.
Men dom åkte, men kom sen tillbaka och mylade mig.. haha. Gud vad kul man kan ha med snö? (;
Åkte sen hem och kollade Andra avenyn och åt lite mat!
Idag vaknade jag helt genomförskyld, men gick ändå till skolan. Tråkigaste lektionerna på hela veckan, men vi sluter tidigt så (y).
Efter skolan åkte jag och Marre ner i en snöhög av Frej haha, och sen när han skulle åka iväg med moppen så kastade vi snö på han så att han stannade hahahaha!
Aja, nu sitter jag här med lite te, som ska göra halsen bättre? Men jag har bara bränt tungan Hahahahaha!
Mamma har fått hem filmen Mamma Mia, och jag har egenligen inte haft lust och se den. Men eftersom alla tycker den är så hiiiiiimla bra, så kanske? (:


 <3 grillllllllllllllllhuuuuuuuuuuuuset.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

ja kolla på den :D !

btw, vaddå? han var inte där :o

2008-11-26 @ 15:16:11
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0