cause i don't shine if you don't shine


älskade bästis

kort sammanfattning av söndagen;
jag och linn åkte in till ikano
och där inhandlades ett par stövlar för oss båda
hoppas bara att de håller över vintern annars blir nog inte mamma så glad ;p
åkte sedan hem
och kvällen spenderades med robin =)
sedan kom även vigge tobbe pirre och albin hit
mycket skratt från deras sida ;o

måndag
mådde inte så jätte bra idag, men gick till skolan ändå och det funkade ju då lite halft haha..
men det gick och dagen började med morgonsamling och som sagt var mattias holmgren där och sjöng och sisådär
träslöjden var alldeles för lång, men jag och marre hade kul iallafall!
dagen fortsatte och efter skolan hade jag utvecklingsamtal, som också gick bra.
resten av kvällen har mest bestått av och va hemma, har nog ändå behövt det
även fast det har vart tråkigt haha,
är också helt besatt av vaniljglass och varma hallon nu, haha det här lär inte sluta bra :)
puss
och sen saknar jag alla stunder med dig olivia älskling!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

baby då!

saknar dig varje vaken minut, och hoppas på att vi kan va snart

du är bäst <3

2008-11-17 @ 21:22:05
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0