-a kiss always meens something

Jag har kommit på en sak-jag knäcker alldeles för mycket med fingrarna ;o
Haha jag vet jätte intressant !
Och sen har jag kommit på att fyfan vad jag älskar musik. Hahaha.
Allstå inte den musiken jag har på datorn som är helt sönderspelad..
Utan allt annat, massor som man hör på tvn, radion och överallt!
Världen skulle va så sjukt tråkigt om det inte fanns nån musik, tänk och bara höra prat hela tiden? Haha
På tal om det i dag på musiken började vi med det här med att skriva en egen låt.
Det gick ju jätte bra och sitta där och försöka komma på en text när man bara hör ljud från elgitarrer från skolans jätte isolerade musiksal.. Hahah!
Iallafall så hade vi Lucia övning idag med och det går väl bara bra? haha
Vi skulle sjunga en låt som var alldeles för ljus så jag och marre skrattade oss igenom typ hela övningen :D
Annars var väl skolan sådär, finns ju bättre dagar en torsdagar.
Efter skolan har jag bara pluggat.. lite tv också men ändå. Religions prov om judendom och islam imorn som ska bli jääääätte kul (:
Hoppas ändå på att nånting roligare händer ikväll.. får heller inte missa Andra avenyn som är hur spännande som helst nu! (:


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0