den sista fredagen i november iallafall

Fredag.
Jag försov mig idag igen och vi började dagen med sexualkunskap där jag och Vigge redovisade om klamydia, haha.
Sen fortsatte det med So, gympa och efterdet kände jag att jag inte orkade va kvar i skolan pågrund av min förskylning. Robin hade även slutade tidigt och lyxigt, så han följde med mig hem gullig som han är =)
Får se om jag blir sjuk hela helgen? Jippi!
Marre åker också till RM i helgen, gymnastikproffs som hon är. Ole och dom är också på fotbollscup på Åland så..
Vi fick också reda idag, att på måndag ska de som vill bli lucia fotograferas. Och kul jag som ska till frissan på tisdagen? Hahahaha.
Men nu ska jag snart sova, så sjukt skönt ska det bli.


En snygg fräsch glad brud på snart 16 vårar?
Tja.

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: zanotie.

älski<3

2008-11-29 @ 12:37:42
URL: http://zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0