there's not a star in heaven that we can't reach

Endast för att jag inte har nånting och göra lägger jag in ett sånt här tråkigt inlägg, haha.
Lördags eftermiddagen skulle spenderats med Marre, men hon kunde ju inte då sen. Så Robin kom till mig och kvällen spenderades med honom! =)
Idag vaknade jag vid halv tolv och herregud vad jag älskar att sova. Dagen har inte bestått av nått speciellt typ. Jag var nere i sporthallen en stund och kollade lite handboll med ole linn mattias pierre och massor folk! (:
Åkte sen hem och kvällen har bestått av att pappa bestälde hem hawaii med kebabsås till mig och jag har kollat på one tree hill och Andra avenyn. Inget roligt att det är måndag imorn heller.


Haha här hittade jag en pål-plutt med världens största huvud-bild på mig, och grejen är den att jag saknar min älskade mc-jacka!
Baby, det var ju du och jag? hahaha!
Det är nästan så att jag vill ha den imorn.. om det inte snöar då ;o
Aja nu ska jag skriva upp det här på min "haha vilka roliga grejer du berättar" - lista (:
haha aja Tim brukar iallafall säga till mig ibland att jag är rolig? Eller är det bara så han säger ;o
Roliga funderingar.. Godnatt.

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

såååå fucking söt säger jag bara !!!!

2008-11-25 @ 19:31:47
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0