torsdag13november


jag och marre @ våran prao i åttan.
bästa veckorna i mitt liv? inte
torsdag!
jag fick en boll sparkad i huvet på gympan som en bra start på dagen.
och ett jätte stort + på att vi inte hade nån musik idag,
en och en halv timmes håltimme satt fint ;p
på engelskan fick vi också reda på att på måndag ska mattias holmgren (eller vad han heter?)
han som är artist, kanske inte så jätte känd, men gråhårig och har vart med i fame factory?
iallafall ska han komma och sjunga på våran skola, också med våran engelskalärare som är bästa vän med honom!
efter som dom tydligen hade växt upp tillsammans och så..
iallafall efter det ahde vi luciaövning haha!
är det verkligen snart lucia? ;o
och som vanligt ska folk rösta vilken nia som ska bli lucia.. haha
och ja, jag vill bli lucia ;p
efter det hade vi nog stökigaste och övertröttaste svenskan på länge
nu ikväll ska jag nog va med marre om hon orkade när hon kom hem från öppethus på birgitta!
på tal om det-
öppethus på ljunkan igår kväll!
visst, där fanns det program som verkade roliga
men jag vet inte, nästan lite för stor skola ?;o
nu ska jag ringa tove en snabbis!
ciao
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0