sista november

Det är helt sjukt vad snabbt det går med nya datorn! Haha, jag som är van med att vänta en kvart på att ens datorn ska starta..
Idag iallafall åkte jag pappa och Andreas till ikano, där jag och bror skulle köpa present till mamma som fyller år på fredag.
Det blev även en fika där. Haha man får bara rysningar av att ens se deras diskrum.. eller hur Marre? (;
Efter det åkte jag direkt hem till min bästa Marre som hade kommit hem från RM. Vad vare dom hade kommit? 5 av 25 lag elr nått? I hela sverige. Skapligt skillat ;p !
Iallafall var vi där en stund, innan vi cyklade (mjo jag stjussade marre på sadeln..haha) hem till mig. Sen var vi också ut och var pyromaner hahahahahahaha!
Har också precis duschat och imorn sk vi ta kort til Lucian.. fyfan ;o hah!
Puss godnatt.


Ja bilden har vart förut. Från skogsmullen haha!
jag älskar dig föralltid
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

ah fy fan vill aldrig tillbax dit!!!!

älskar dej föralltid&förevigt gumman <3

2008-12-01 @ 11:28:54
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0