onsdag12november


i vååååååras!<3

dagen började med svenska och vi började med tidningar,
efter det hade vi matte och yes, äntligen börjat man fatta nått? haha
efter det SO, jätte kul
och sen hade vi basen somman var jätte kul
och som pricken över i:t hade vi kemiprov sista lektionen, som var ganska lätt faktiskt men ändå.
rätt kul och berätta om onsdagar? nae inte så värst
nu om sisodär en och en halv timme ska jag och mamma in till ljunkan där det är öppet hus.
sen åker marre med oss hem och vi hittar väl på nått kul!
nu ska jag ta mig lite glass och njuta av allting som händer just nu! (:
haha och då menar jag inte allt med skolorna och det,, ;o 
iallafall
ciao!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0