onsdag-torsdag!



jippi, ett jätte långt inlägg!

onsdag
skolan var väl som en vanlig onsdag
tråkigaste lektionern,
men missade kemin för att jag marre ole fia och sara skulle städa!
efter det blev det fika (:
och gullig som daniel thor är så fick vi sportlunch ist för bulle ;p!
efter det väntade jag med ole tobbe robin vigge och pontus medans dom satt och drack kaffe!
haha eller bara vigge och tobe ;p
iallafall skulle jag ha vart med ida men hon kunde sen inte.
så jag och emelie gick till sporthallen där det skulle va handboll för de som ville haha!
dit kom också ole och amanda sen, linn matihlda frida jenny och så ;p
efter det åkte jag hem, kollade sista delen av one tree hill.
innan mattias kom till mig och vi gick ut
skulle ha mött oscar, men han hade spräckt läppen :o
haha, så vi gick hem till samme och kollade äkligaste filmen med samme danne ole och amanda.
den hette typ the hills have eyes och den var så sjukt äkligt :o haha!
sen bar det av hemåt med min bästis mattias(:
rolig dag iallafall!

torsdag
dagen började med bad som sagt med klassen och 9b!
efter det fortsatte skolan med sjukaste huvudvärken..
runt sista lektionen städade jag och marre idag igen (hahahaha endast för fikats skull och vi orkade inte ha matte)
tove följde med mig hem efter skolan med,
vi skulle baka kladdkaka
men eftersom jag är så grymt bra på det
så blev det som en muffins.. som vanligt
kvällen bestog av gårn en stund
sen stjussade jag hem tove, och åkte jag hem (:
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

den filmen var störd :D

2008-11-07 @ 17:58:03
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0