måndag10november

bästa dagen på länge!
dagen har bara i allmänhet vart så sjukt rolig hela tiden.
det började med att jag åkte dit såklart med mina bästa marre och linn! (:
vi garvade åt nått tråkigt som vanligt.. haha!
hela skolan började (egenligen med mentortid men det är för tråkigt för att snackas om..)
med morgonsamling i form av handboll, eleverna-lärarna.
hahahah!! med albin raden över sig kan man aldrig sluta garva.
också de andra som hade roligt öv
er oss hahaha!! jag och marre dog.
dagen fortsatte sen med basen som var som vanligt, läsa bok osv, ;p
och sen hade vi ingen träslöjd så vi var i uppis där sjurona hade lite saftkalas hahaha!!(bara marre som fattar)
och måste bara säga ett en dörr som går utifrån in till uppis är nerkladdad på utsidan med bajs? :s
haha människo bajs eller inte, våran skola är ju störd? hahahaha!!
efter det mat och sen fortsatte dagen..
jag och linn åkte hem till mig efter skolan
och vi har gjort lite mullecrisp (jättelyckat..) haha
och kollat one tree hill
nu ska vi egenligen plugga men vafan? marre kommer även hit snart
jag älskar min bästa vänner!


linn marre frida
otroligt vacker och nytagen bild ! jag älskar er

senare;
jag kan bara säga att så här glad har jag inte somnat på länge.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

hhahahahahah så jävla kul va det assså XD!

2008-11-11 @ 21:08:17
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0