lördag1november



åååh vad jag älskar att sova hos marre! (:
det påminner så mycket om i somras.
dagen har annars spenderats mest hemma.. tagit det lungt till tove ringde på kvällen och vå åkte till hemköp
och köpte lite gottgott, och sedan hem till mig för att kolla på date movie!
den filmen blir aldrig tråkig ;o?
efter det blev vi lite pömsiga tyckte vi.. hahah!!
så vi tog oss ut en stund
mötte john och jurre och pratade med dem ett tag.
sen när jag skulle hem ringde marre och vi bestämde att jag skulle åka till henne och sova här!
när jag kom hit så tog vi en promenad i novembernatten (hahaha)
sen när våra tår hade typ försvunnit i kylan gick vi in igen
just nu ligger marre och kollar på konståkning ;p
och imorgon är det sita dagen på lovet..
jag längtar inte direkt efter skolan.. haha!
och speciellt inte efter allt med gymnasievalet som kommer börja i veckan,
jag orkar bara inte ;o
tänk om man kunde gå i nian hela livet?
haha nja det skulle nog ändå inte va så kul! :p
måste bara säga att bilden är väldigt söt, eller hur? min bästa vän!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

bilden är sötast !

och jag saknar er :)

2008-11-02 @ 12:05:13
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: marre

jag älskar dej bästis <3!

2008-11-03 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0