jag tänker för mycket på dig


jag saknar alla stunder med dig hjärtat
det finns inte så mycket och säga om gårdagen.
mer än att jag var med linn på kvällen och vi var på gårn och så. trevligt
egenligen finns det inte så mycket att säga om den här dagen heller heh ;p
men om man har min jätte roliga humor så kan vad som helst bli roligt!
som idag på so:n när vi snackade om judendom och så
vet inte om det var albin eller robin som sa det men vi snackade om mose..
och så sa nån av dom; haha potatismose
hahahahahaha!!
också igår när danne hade ett fint hemmagjort örhänge i form av en stor blomma hängande i örat var sjukt kul.
hahaha ;o
nu ikväll tror jag att mamma och jag ska åka in till folkunga och kolla på deras öppet hus till gymnasiet.

ae sen har jag inget mer roligt och skriva.. haha inte för att det ovanför var specielt roligt ;o
aja det blir så ibland..
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0