it's like learning to fly or falling in love

Mamma har satt upp massor ljusstakar i fönstrena och till och med bakat lussebullar på morgonen när jag sov ;o
Man kan inte tro att på måndag är det 1a december.. känns som det nyss var sommar :o
Idag försökte mamma och mormor att få med mig på julmarknad i Vadstena. Men njae, känns lite som man vuxit ifrån det :p
Men så ikväll eller tidigare ska jag träffa min lilla Tove, som inte är liten längre ;p
Hon ville att vi skulle fota lite, så måste ta en dusch nu snart så att inte påsar under ögonen och sånt syns. Hahaha!
Mår föresten bättre idag! =)
God snart jul :D


Bild från förra årets jul haha.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: lina

tack =)

2008-11-29 @ 13:22:53
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0