i'll go where ever you will go

Jag har ju då gjort om lite här, inte så mycket, men det är iallafall nått. Lyckades gjorde jag iallfall haha ;o
Idag åkte jag och mamma in till Infokomp gymnasiumet och kollade. Men nae, där fann inte så mycket för mig. Efter det blev det stan en stund där jag köpte en kofta och ett par vantar, eftersom klntig som jag är
har jag slarvat bort mina älskade sönderslitna lovika haha!
Lunch på Ming palace blev det också!  Helt underbart.
Mötte också Ole, Fia och Sara på stan, senare även Marre!
Skulle vart med Marre för ett tag sedan, men hon kunde inte sen.
Så jag får se hur det blir resten av dagen? Kanske åker ner till sporthallen om Linn ska dit. Annars blir det nånting annat.
Och gud vad jag längtar till nyår! :D
Två bilder slår jag till med också;o!
Jag och Linn från igårkväll;
Vad skulle jag egentligen ha gjort utan dig?



haha min nya kofta.
Jätte skarp och fin bild. Diggar mina ulliga strumpor med? haha!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0