i just wanna love you

Igår var det så att Tim visade mig en sida där man kunde kolla på verkligen ALLA one tree hill avsnitt. Men att man var tvungen att ha Mozilla som standardläsare.. så jag hämtade det. Men efter det kunde jag inte ens ta emot en låt? Min dator var helt full! Så jag tog bort det, men i och med det. tog jag bort "hela internet". Så kvällen igår bestod av att ens hitta en väg för att komma in på blogg osv.. hahah!!
Iallafall är det fixat nu och dagen har vart bra! Vi hade pingis på morgonen som alla mest bara satt och snackade på haha. Barda har kommit tillbaka som gympalärare igen också, så det är bara vänta sig träningsverk efter varenda lektion..
Efter det hade vi SO, Musik, mat Engelska, jaja.. haha
Slutade också lite extra tidigt för att Elin skulle på möte (:
När jag hade kommit hem efter skolan ringde Robin och han kom hem till mig. Så dagen har bestått av att va med honom! (: Alltid lika roligt och mysigt.
Imorn är det fredag och fyyyyyyyyyyyyyyyfan vad skönt!

 - ljungsbroligan_93
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofie

hihi tack sötnos! hur har det gått för dig då? :) <3

2008-11-27 @ 23:07:59
URL: http://elinjulia.devote.se
Postat av: o.

olivia och sara ? haha :D

2008-11-30 @ 20:02:07
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0