i don't wanna be without you

lite off nu på några dagar..
i torsdags var det ju skola som vanligt blabla..
eller skrev jag från i torsdags föresten? haha aja
skulle vart med marre men nej, robin kom hit en stund på kvällen, sen även pierre (:
och igår
fick vi reda på slutbetygen för den här terminen i kemi, som var vg! :D
det trodde jag aldrig om mig själv ;p
sen rullade dagen på,
robin följde med mig hem efter skolan
och marre skulle ringa när hon hade städat sitt rum
men eftersom hon inte ringde så kom jag på att jag hade glömt min mobil i skåpet ;o
haha hur fan lyckas jag?
en hel helg utan min mobil, jag känner mig helt tom, hahahaha!
iallafall runt sju kanske så åkte jag och robin och mötte marre och linn
för att jag marre linn och tove skulle till ciao ciao
så blev det även gårn senare, 
bra dag iallalfall!

och idag väckte mamma mig alldeles för tidigft för att åka till mormor
som fylde 73 år, grattis :)
så nästan hela dagen har spenderats där,
vi åkte därifrån vid 4 kanske
och då åkte vi in till ikano en sväng för att köpa skor
man allt stängde vid fem så..
köpte mcd på vägen hem och nu ska jag snart va med marre!
ciao


gamal bild(:
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0