hej

Sjuk? Ont i halsen, huvudet och allting.
Imorse när jag skulle sätta på alarmet på mobilen så somnade jag medans mobilen sattes på.. Haha!
Men vaknade sen tjugo i 9 och trodde jag hade försovit mig, men det var bara tio minuter. Kul och veta!
Skolan började med svenska, sen So, där vi fick reda på provet, vg på det.
Sen var det snöbollskrig som aldrig förr. Matte sen med.
Efter skolan gick jag Marre Linn och Emelie till hemköp och köpte lite gott. jag och marre gick sen hem till marre för att kolla på Tretton. Haha, ganska störd film?  Nu sitter vi här hos Linn medans hon äter macka med kolasås på? hahaha. Och snart ska vi ut och ha snöbollskrig, tror några andra var på med? Haha!  Det finns ju iallafall nått bra med vintern :D
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0