fredag7november

fredag <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Kärlek
Marre och jag hoppade gympan idag, en jävla lat en var jag. Hahaha. Tur ändå, eftesom det visade sig att vi hade konditionstest! Dagen rullade på och vi slutade tidigt som vanligt på fredagar! Då åkte jag hem och sov, helt underbart. Min bästa vän och jag drog sedan ner till gården där det var mycket trevligt! (: Lilla linn kom sen med. Bögen i buren. Snyggt också att jag börjat skriva så här ordentligt med punkt och stor bokstav.
nae det var inte lika kul ;p haha (:
sjukt underbar dag också. hoppas på många av såna här dagar framöver!

måste också dela med mig av den här helt sjukt söta bilden av marre när hon är liten. fyfan kan man va så söt?
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

hahahahaha sööt ? naej inte precis , men du är gullis! älskar dej frida <3

2008-11-08 @ 00:37:20
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0