-vinter


en månad till julafton! och 4 månader tills jag får börja övningsköra ;o
Nej, det blev ingen skinnjacka imorse ;)
Istället hade vintern kommit och jag ville då inte ta cykeln till skolan, men det ville Marre och Linn.
Till slut blev Linn trött på min promenad så hon stjussade mig på sadeln till skolan, haha det kunde slutat riktigt illa, om man tänker på hur bra vi var på att cykla förra sommaren? :p
Iallafall dagen började med mentortis, läsning, basen träslöjd blabla..
Och såklart så vart det en del snöbollskastning och mylning här och var. Haha, lite snöbollar i huvet här och var också ;p'
Luciaöving hade vi med, som inte gick så bra haha.
På engelskan var jag och Marre extremt övertrötta så vi satt och skrev brev till varann där det typ stog:
- jag ska plocka kottar med min farfar idag
- min farfar köpte viskas till lunch idag (kattmat)  hahahahaha!
Nu ska jag snart kolla på one tree hill med lite glass. Hoppas att Marre ringer ikväll med, eller att nånting annat roligt händer.
puss (:
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0