happybirthday'

frida, 15 år
japp, så var man snoppochmopp-myndig (; hahah!
nae men 15 har man iallafall fyllt nu
dagen började med att jag vaknade alldeles för tidigt
mamma pappa mormor och andreas kom in med paket och hela köret :d
fick bland annat ipod, ny dataskärm<3, pengar, film, örhängen halsband m.m ;p
mitt på dagen kom farmor&farfar, faster+hennes kille, andra fastern och hennes barn+man ;)
alltså kusinerna haha :P
det blev att äta mat, och sen också fika med tårta och sånt
min goda marängtårta (;
fick också lite mer presenter, men det var mest pengar, behövs alltid :D
när alla hade åkt hem kom robin och oscar till mig :)
fast dom var inte här länge för dom var tvunga och åka =/<3
då kollade jag lite film, sen ringde marre och jag gick till henne :D
vi kollade tv och så fick jag present av hon, örhängen armband och tuggummi :D<3
efter ett tag så ringde vi matte och pirre, så vi gick hem till mig och va med dom ett tag,
nu blire väl och sova eller nått ;)? haha!
imorn blire älskling <3
tack alla som gjorde den här dagen!<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0