you are my heaven



jorå fredaaagg !
jag vaknade av att mormor kom och väckte mig runt elva?
hon sa: mamma ville att du skulle gå upp nu
jag : nee mamma vill att jag sover till halv ett
mormor sa jaha och gick ut
hahaha :):):)
kul och veta japp
sen städade jag lite och så, robin kom till mig sen!
vi var här mest, mysigt
sen gick vi också till hemköp och köpte chirre och dipp och hela köret haha!
mysigaste dagen med dig babu<3(;
när robin hade gått såg jag att mamma hade hyrt två filmer,
så jag skulle kolla på ena, nina frisk tror jag
haha inte så bra men men (;

a drop in the ocean
a change in the weather
i was praying that you and me might end up together
its like wishing for rain as i stand in the desert
but i'm holding you closer than most,
cause you are my heaven

bästa låten! - ron pope - a drop in the ocean
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0