bästa vän



lördag, och jag vaknade av att pappa hamrade och shit.. (y)
runt två gick vi upp till våra kära grannar och, släcktingar (;
haha, julia har tagit studenten och det firades.
god mat och tårta,   :)
när jag kom hem ringde jag till marre och hon kom hit,
vi tog marres cykel och cyklade ner för hela drabbisbacken och sen upp till berg
och sen genom drabbis där det gick skit bra att stjussa aså, hahaha!
brännässlor lite här och var och vi tappade ut allt godis, hahaha
men sen åkte vi hem till marre en sväng och sen ut igen,
mötte robin en stund, mys!
men jo, alla dagar med dig marre är så jävla bra.
du är den allra bästa vännen man kan ha
jag älskar dig
och förlåt om jag inte är så bra på att sätta ihop bilder och sånt där, hahaha!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0