Utkast: bra start ...



bra start på sommarlovet?
nja sådär,
 igår kväll kunde vart bättre, men det var okej :)
och jätte kul att det regnar med..
men idag kommer nog bli helt okej iallfall.
robin kommer nog hit nån gång, det blir man alltid glad av.
men jag tror ju då helt klart att det här sommaren kommer bli bättre än den förra.
visst, den var bra. jag saknar alla stunder med dig linn
men det finns så mycket man ångrar
och jag hoppas den här sommaren kommer bli den bästa
just nu ser det ju inte ut som det, men regn och allt.
typiskt att det dåliga vädret såklart ska komma just när sommarlovet har börjat och så
och tre veckor utan marre i sommar..
men men
nu äre nog bäst att jag börja fixa mig ;o hahaha
om jag orkar ;p
puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0