sommarlov



bilden är ju sådär halv bra då..
men lite färg har man väl fått? haha så man inte är nån flasher längre (;
men jodå, så var det äntligen sommarlov!
och det firades nyss med att jag sitter här helt själv med makaroner och korv ;o
hoppas på att mamma kommer hem med biskvier snart ;p
själva åttan har väl vart helt okej egenligen.
mycket bättre än sjuan iallafall,
bara att alla läxor och prov har ju itne vart på topp
man har blvit helt utbränd
så det ska bli helt sjukt skönt med lov nu!
jag ska inte skriva nån lång sammanfattning av åttan, eftersom jag inte kommer ihåg allt ahaha!
bara att vårterminen nu har vart det bästa!
robin jag älskar dig
och marre ole sara fia linn emelie och alla andra, gör ju skolan bättre med <3
men det värsta med att ha gått i åttan är nog ändå praon
jag och marre diskade, bredde mackor, plocka disk, och diskade lite mer
i två veckor..
fast det bästa med det var ju maten hahah, :p
själva skolavslutningen idag var väl okej.
inte så skönt att sitta på träbänkar och två timmer eller vad det var. haha kändes som det.
folk sjöng, och niorna fick betyg och sånt,
och sen fick ju vi också slutbetygen i åttan, rätt nöjd iallfall. :)
nu ikväll ska jag nog va med min allra bästa vän
får väl se vad som händer :)
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0