sommar?


kvalitén på bilden blir ju inte den bästa när man förmisnkar den, men men?
onsdag
heldag med marielle sitter aldrig fel
runt ett tog vi bussen in till stan
där marre köpte massor, och jag köpte bara kortbyxor? hahaha typ som vanligt :p
efter stan drog vi ner till gårn ett tag, som var öppet :o
hahaha, där körde vi kort med tobbe, och biljard med.
haha, biljardrummet eller vad det är, hörnet då, haha hade krympit?
men nä det var att dom hade köpt längre pinnar :o
va roligt man kan ha åt sånt aså..? haha!!
på kvällen åkte vi ner till kanalen och skulle bada haha, men det var så kallt att vi åkte hem till marre
imorn får jag hoppas på att robin kommer hit:)
och linn kommer med hem från stege! hon är saknad<3
jo nästa vecka skulle det tydligen med bli bättre väder med ?
hahaha man får väl hoppas på att åtmindstonde en vecka sommar, det här sommarlovet?
och nu ska jag nog sova, eller om jag vore pappa skulle jag göra det haha
men att vända på dygnet är så himla skönt :d
så ja, men det är ändå inget roligt här längre, haha
godnatt :d
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olpon :o

snygg !

självklart bättre väder när jag drar :o

2008-06-26 @ 21:17:04
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0