min linn <3



ett stort grattis till min allra bästa linn!
snurpan fyller 15 och kan skippa hjälmen till cykeln och börja andvända moppehjälm istället (;
gårdagen;
dagen började ju då såklart med att jag vaknade, faktikst vid halv 12 ;o
haha härligt!
marre och jag tog oss in till stan och köpte presenter till limpan!
när vi kom hem åkte vi nästan på direkten hem till linn, där vi fick glass och så :d mysigt
sen var vi resten av kvällen, lite ute och lite inne hahaha
danne samme ogge ogge och mathilda kom förbi en sväng, fast då skulle vi ändå typ precis dra så.. haha
men iallafall trevlig dag med mina bästa :d<3
idag;
vädret blir ju bara sämre och sämre..
så det blev att kolla tv och bara ha tråkigt här hemma
robin kommer hit sen, så det ska ju alltid bli mysigt (;
och nu åskar det och jag vet inte hur man stänger av datorn,
eller joo, men inte hur man drar ut sladden, aså vilken sladd :o?
hahaha!!
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0