(:


haha jo hittade denna fina bild hos linn :)

linn marre och jag - ni är mina bästa vänner!

jo idag vaknade jag av att pappa klipptegräset haha fyfan!!

ingen bra start

mamma och jag åkte med in till stan en snabbis och skulle köpa skor till begravningen..

som sen var för små när vi kom hem.. ingen bra fortsättning på dagen'

sen åkte jag till linn!

vi skulle åka ner och köpa glass när såklart min kedja hoppar!

så vi fick stå och laga denmitt vid bron hahaha,

sen kom vi allfall fram och fick våran efterlängtade glass!

sen blevdet mycket snack om allt möjligt

nu ikväll ska vi ner och köpa chips och dipp (haha äkta oss och tjocka på)

och sätta oss på en brygga nån stans,

det ända somfattas då är ju barasolen och värmen..

men men

puss på min linn:d

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0