<3!!



haha bilden vart mini?
3 månader med älskling idag
och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går
du är verkligen det bästa som nånsin hänt mig, jag älskar dig
midsommarafton
idag
jo inte för jag fattar varför man firar det ?
men jag blev väckt för tidigt hahaha och mormor och morfar kom hit
vi åkte sen till sommarstugan där farmor och gänget var haha!
det blev sådär potatis och gräddfil och jordgubbar och sånt man äter på midsommar haha,
efter det åkte jag hem och linn kom hit efter ett tag
vi åkte ut med lite folk, rolig kväll.
jo den här dagen kunde ju vart bättre, men jaja.
hahaha får väl längta tills imorn då ? (;
och kan sommar vädret komma tillbaka snart? blir ju helt deppig av regn och regn..
hah jo typisk svensk sommar :o
och nu kommer jag inte på nått mer och skriva så haha, över trött så borde nog sova ?
hahahaa godnatttt!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0