happy


rakt på sak
jag har världens bästa pojkvän!!
och sen det andra haha;
tisdag;
pappa skulle såklart väcka mig extra tidigt idag gulligt av han!
dagen började med att jag målade lite på huset i två timmar,
haha jo jag ska faktiskt börja tjäna pengar och spara till typ en ny dator? (;
inte heller så värst jobbigt så!
sen ringer linn till mig och vill att jag hänkar henne till stan
så vi åker in och går där en lite stund
linn skull ebara köpa ett par brallor
och duktig som jag är, så sparar jag!:)
tog sex bussen hem och när jag kom hem efter ett tag stog linn utanför och väntade med moppen:)!
vi åkte raka vägen till hemköp och köpte glass som vi hade vart sugan på hela tiden haha!
och sen satte vi oss på en båtbrygga och åt
och dom som nu förtiden är helt öde ?
bara massor båtar och man får inte va där efter tio.. haha
iallfall så drog vi oss bort mot marre en stund och var lite sociala med henne
linn skulle också hem och äta så dit åkte vi
danne och oscar tittade förbi en stund och det blev att kolla på morden i midsomer:)
sen stjussade limpan hem mig
rolig dag:)!
idaaaaag;
målade lite och sånt på förmiddan:) duktigt frida!
sen kom marre och ole till mig !
och ole har jag saknat :)!
vi åkte ner och marre ville såklart äta äpplen så vi satt mest vid skolan och snackade
innan jag skulle hem för att sedan åka in til stan med mamma mormor och min kära bror
det blev inte så mkt köpt eftersom vi åkte hem så hetsat?
förstår det inte ibland aså
efter det var jag sur
och då passar det att va med marre för henne blir man jämt glad med:)
vi hade såklart damp och skämde ut oss totalt :D
och så köpte vi sura bilar :)
och imornnnnnn!!
jag ska sova hoss marre, vi ska äta god mat, och kanske kolla film med robin ogge tim och fler?
kan inte bli bättre :)
det kmr bli den bästa helgen med min bästa vän innan jag åker
och på söndagen ska jag även spendera med robin<3
det kan inte bli bättre :d
pusssssssssss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

hade saknat dig med älsklingen min,

ha det bäst i gotland och ring massa massa ! :D <333

2008-07-17 @ 14:44:02
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0