onsdag med bästa


bilden är från förra sommaren, omgjord på mobilen haha lite så där halvbra..
men dagen har iallfall vart underbar
nu känns det nästan som sommarlov !
även fast jag gick upp kvart över tio :o
jo snäll var jag och följde med linn till staden en snabbis för att fixa lite saker :)
kom hem runt.. haha tov, när jag vanligen(om man säger så?) brukar vakna, haha!
mamma hade köpt med kycklingspett och klyftpotatis med massor gott ifrån sannes.
stället där jag jobbade,  haha
det ända som jag saknar där ifrån - kycklingspett tallriken !<333333
efter det var jag med min marro :)
vi köpte tyvärr lite godis hahaha måste sluta med detta :d
och sen åkte vi till kanalen för att det var så varmt ;p
och där när man ligger där och solar, utan tröja, eller med bh
så ser man en gubbe sitta rakt över kanalen?
och senare på kvällen ringer mathilda och berättar att gubben hade suttit och gjort sina små grejer..
hahahaha känner mig jävligt äklad :o!!!
iallfall så åkte vi hem till marre och bakade kladdkaka, hahaha
känner bara hur allt l'gger sig under huden ;o hahahaha!!
linn kom sen med :d
eller vi åkte och mötte henne och drog oss mot båtis. där badade då dom, dom lyckostarna haha ;p
och kvällen spenderades med dom allra bästa
marre linn robin pirre ogge danne ponta tobbe tim vigge, sen kanske jag glömt nån ;p?
iallafall blev det mycket fotboll hos marre, haha och så var vi nere i skejtparken :)
och där var det typ äppelkrig?
och kvällen avslutades med att vigge robin och pirre spökar runt på min altan :o hahaha läskigt ju!! ;o
iallfall har jag som allra roligast med er, ni är bäst!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0