tisdag


haha det fick bli en gamal bild på mig och ole, som typ är tagen i skolan? jo
eftersom jag saknar henne!
haha bilden är inte så bra på mig, men skit samma ;p
gårdagen spenderade jag med att va hemma.. ta det lungt och så
robin kom hit på kvällen, så då blev det roligare.
han kommer nog hit idag igen.
skönt och bara va med älsklingen såna här regniga dagar,
men visst hoppas jag på att sommaren kommer tillbaks så att man kan göra nått kul ute!
men nejnej, det här är typ den regnigaste sommaren jag vart med om :o
men ska inte klaga mer
nu ska jag gå och ta en värktablett eller nått
pussbye
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

sötnos då ;$

vi behöver ses gullet, saknar dig också <3

2008-07-13 @ 00:10:55
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0