puss


kanske har använt den här bilden förut, men skit samma?
som sagt har helgen vart den bästa !
idag då så vaknade jag upp hos marre :)
lustigt att vid ett idag när vi åt frukost, höll vi på att däcka av trötthet
men igår när vi åt frulle vid 8 typ, hahaha då var vi hur pigga som helst ;o
när vi hade käkat frulle så åkte jag hem, packade dushade och sånt onödigt fakta..
vid sex kom famor och folk och vi grillade och så
marre kom hit efter ett tag
vi cyklade till berg där håkan hellström och magnus uggla hade konsert,
men vi spenderade mesta tiden hemma hoss robin:)
tills vi åkte hem till marre och va där en stund innan jag skulle hem
och nu på måndag åker jag då till gotland
inte så pepp på det nu aså..
jag kmr inte träffa marre på tre veckor nu !
fyfan, och alla andra kmr jag med sakna as mkt
imorn så kommer iallfal robin hit och det ska bli mysigt att spendera dagen med honom innan jag åker
du är allt för mig
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0