måndag


bilden är från igår
när vi var uppe hos mormor och morfar och också träffade kusin och morbro och moster och aah :)
det blev mkt mat som vanligt haha och bad!
eller jag blev nerskvätt av min kära bror
på kvällen träffade jag även min saknade marielle!
och vi va med linn oscar oscar och daniel :) mycket skratt och så
idaggggg då
jag ställde klockan för att gå upp vid elva haha, duktigt !
dushade och så,
sen åka pappa och jag in och köpte ny korg och pakethållare till min cykel. + lite annat
haha det har vart efterlängtat :d
vi åkte hem och jag hälpa pappa och laga cykeln :d
trodde aldirg det om mig själv men, jag kan faktiskt laga en cykel ;)
robin kom till mig på kvällen med, roligt :d
och imorn blire att åka moppe med linn ahaha, eller ja hon får köra sin moppe nu så :d
kanske även träffa ida och folk innan det ?
saknar henne aså! :d
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0