=)


fick väl ta en bild som jag redan använt här, men det går ju inte ladda upp nya ;s?
iallfall måste jag berätta om gårdagen!
jag och marre tog en promenad med paraply och hela köret i regnet!
ner till macken där vi hyrde 'juno' och köpte choklad.
sen gick vi då hem i regnet igen till marre och kollade filmen, käkade chips och så, kan inte bli tjockare :d
iallfall så var filmen bra :)
trodde den var bättre men det var helt okej :D
sen skulle vi gå hem till mig för att jag skulle äta
precis efter vi proppat i oss chips (?) hahaha!
men vi gjorde det, och efter det gick vi ut i regnet igen, men denna gång utan paraply och så.
skapligt blött vart det så vi bestämde oss för att bada i kanalen i bh och trosor :D
hur skönt som helst :)   fast läskigt när det var något som plumsa bakom oss och vi fick världens panik och
simmande in mot kanten igen! hahah
sen vart det kallt å vi tog på oss kläderna igen, som var genom blöta, och gick hem till mig
ställde oss i dushen med varm vatten hahaa (och då fortfarande med bh och trosor)
och tog vi på oss rena kläder och satt och spelade kort en stund innnan marre skulle dra =)
hel mysig dag/kväll med bästa <3
och idag kommer min älsklinggggg hit och honom hhar jag saknat ihjäl mig efter!!<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0