bästa 'helgen' på sommarlovet!


min bästa vän är snyggast
helgen har vart helt underbar !
elelr den har typ inte börjat?
men vi har räknat torsdag-fredag-lördag och så som helg (;
men iallfall i torsdags så åkte vi en sväng upp till kusinerna på dagen och hälsade på
och på kvällen bar det av till marre och vi åt god mat här
och kollade sedan på film med pirre robin pontus och tim :)
mkt trevligt !
jag marre robin och pirre kom på att vi kunde sova i marres husvagn :D
så den natten mellan torsdag-fredag
sov vi inte en blund
inte nån - tror jag?
natten bestod av mkt prat, mys, godis, och att pirre och robin åkte ut på moppen och gungade och massor :o
tror att vid fyra nångång var dom helt pigga fortfarande och det började då bli ljust ute och jag och marre höll på att däcka
men dom tände lampor och höll på.. haha!!
halv sex eller nått åkte dom hem och åt frukost, hungriga då aså haha!
marre och jag fortsatte att försöka sova men nejnej
och dom åkte även till pontus vid nio(på morgonen) och skulle fixa med pirres moppe
tror att jag och marre somnade då en stund tillsrobin ringde och sa att han kom tillbaks
inte för att jag kom ihåg så mkt av att han ringde hahaha?!
så vi sov faktiskt till typ 12 då marre skulle till stan
och jag och robin åkte hem till mig och sov typ en och en halv timme till? haha
dagen fortsatte med marre robin pirre och tim!
och nu ska jag sova hos mare igen haha
robin och pirre är här nu och vi ska typ äta daimtårta?
ingen av oss är sådär riktigt trött heller? hahaha konstigt
men nu ska jag gå och va social med bästa
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0