-


bilden är på våran utsikt från hotellet vi bodde på
jo helgen har du spenderats i dalarna
eftersom att på lördagen skulle vi på begravningen av min morbror stefan
det känns som att vi har vart där en gång varje sommar i snart fyra fem år eller nått?
först min kusin för sisodär 5 år sen iförsig, men ändå för ett år sen exakt var vi på samma ställe
och för precis samma andledning, min andra kusin dog.
och nu min morbror
och det som jag inte fattar är att, min första kusin tillexempel.
hon dog 18 år gamal, va fan rent ut sagt är det för mening med att leva ett liv i 18 år och sedan dö?
och hon engla, jag vet inte så mycket om det där, men hon var väl fem sex år?
vad är det för jävla mening med att leva fem år och sedan bli mördad?
och jag pallar inte se mormor och morfar, mamma och alla så här
när vi skulle gå ut ur kyrkan efter begravningen sa mormor gråtande : ska vi bara lämna honom här nu?
tänk att lämna sitt döda barn, och aldrig få se honom/henne igen.
visst stefan var inget barn, men han var ju mormors barn,
och mammas bror
tänk att förlora sitt syskon
aså det är förjävligt rent ut sagt
vad har dom gjort för att förtjäna det här?
och mina kusiner som har förlorat två av sina syskon och nu deras pappa..
och stefans ex fru, som är världens snällaste
vad har hon gjort för att förtjäna att se sina två döttrar dö? och sen sin man, eller ex iförsig, men samma sak
jag fattar bara inte vad allt det här ska va bra för?
folk säger att ur allt dåligt komemr det något bra
men jag fattar inte vad som kommer att va bra ur det här?
man blir bara så jäkla ledsen/arg och förbannad på att allt ska behöva vara så här
de tär säkert ingen som bryr sig om det här
men jag var bara ändå tvungen att skriva det här :p
idag iallfall ska jag va med marre om ett tag
det ska bli kul :)<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0