veckan

veckan har faktiskt vart jätte bra :)
fast började då såklart med sämsta dagarna som finns.. =/ huhu
måndag,
idag gjorde jag väl inget speciellt
var i skolan och efter det var jag nog bara hemma, tråk måndag =/

tisdag
skolan idag var vä okej.. ;p
på hemkunskapen skulle vi göra smarta måltider hahaha!
marre och jag gjorde wok :p
sen var resten av skolan tråkig, :p
svenska prov hade vi med, det var faktiskt lätt :G
efter skolan åkte jag hem och satte mig vid dators xD
sen på kvällen var jag med marre :D
vi kollade andra avenyn (y)
jag älskar dig bästa vän

onsdag
dagen började med sovmorgon<3!
sen vare gympa, och sen alla andra lektioner   :p
efter skolan var jag med ole!
vi var här hemma först, sen gick vi ut och tog kort
och gick hem till marre (;
sen var vi med hon där resten av kvällen typ :d<3

torsdag
alla hjärtans dag =)
temadag i skolan vare (y)
började med samspel där vi skulle göra lite olika saker ;p
sen kolade vi teater och gjorde dikter och sånt :d
slapp dag :D
efter skolan blev det att gå hem från skolan med ida robin och wester :d haha roligast!
iallfall sen var jag med ida:D
vi var här och åt rostade mackor :)
sen på kvällen blev det gårn, och kollade p93s träning :p
mådde inte så bra på kvällen så åkte hem ganska tidigt,
men annars vare en as bra alla hjärtans dag :D
förutom att marre åkte till egypten på kvällen
saknar mest!

fredag
skolan var okej :p
roligast på basen med wester frej ogge och robin hahaha!
efter skolan åkte jag hem och gjorde typ inget :)
sen åkte jag ner till sporthallen och kollade limpans träning med alex och mathilda :D
efter det orkade jag inte åka hem

och det var så kallt ute så jag drog till gårn i typ en kvart? xD
pirre och robin var där så:)

sen åkte jag hem och åt och på kvällen åkte jag hem till linn:D
vi åt lite godis och snackade mest :)
älskar dig linn <3 :)

lördag
dagen har vart as bra :D
gjorde typ ingenting förutom att åkte ner till hemköp och köpte godis (;
på kvällen blev det gårn med ida:D
träffade folk där, som wester robin ogge och tim :D hahah as roligt vare ;d

söndag
jepp idag blire att tråka bara
som alla andra söndagar..
xD

söte

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0